LOVIS ORGANIC

15 pytań do Mai von Horn, założycielki Lovis Organic – nowej, w 100% organicznej marki dla niemowląt i dzieci.

LovisO_210417_17704

1. NAZWA MARKI: Lovis Organic

2. DATA POWSTANIA: Maj 2017 

3. MIEJSCE ZAŁOŻENIA: Warszawa

LovisO_210417_17071

4. KILKA SŁÓW O ZAŁOŻYCIELCE:

Założycielką jest Maja von Horn – kiedyś przede wszystkim dziennikarka pracująca dla najlepszych magazynów o modzie, dzisiaj przede wszystkim mama. 

5. JAK POWSTAŁ POMYSŁ NA MARKĘ? DLACZEGO AKURAT UBRANKA DO SNU?

Pomysł powstał gdy nie mogliśmy znaleźć dziecięcego szlafroka, który byłby dobrze zaprojektowany i wykonany ze 100% bawełny (większość dziecięcych szlafroków szytych jest z poliestru, lub z domieszką poliestru). Kolejnym krokiem po szlafroku były piżamy, które można nosić przez cały dzień. Wszystkie produkty projektujemy tak, aby rosły razem z dziećmi (wywijane ściągacze, luźne fasony, itp). Teraz pracujemy nad poszerzeniem oferty o ręczniki i ubrania dzienne. 

 

6. SKĄD WZIĘŁA SIĘ NAZWA?

Lovis to szwedzkie imię żeńskie, spopularyzowane przez Astrid Lindgren w książce “Ronja, córka zbójnika”, w której Lovis to mama Ronji. Córka założycielki marki to również Ronja (na cześć książkowej bohaterki), wybór nazwy był więc oczywisty.

7. DO KOGO JEST SKIEROWANA MARKA? DO JAKICH DZIECI?

Do wszystkich dzieci i rodziców, którzy są otwarci, dbają o środowisko, starają się żyć w zgodzie z naturą, cenią dobrą jakość i ponadczasowy design. Naszą ambicją jest tworzyć ubranka, które z dumą będzie można przekazać kolejnemu dziecku. Na tym właśnie, naszym zdaniem, polega prawdziwie ekologiczny styl życia.

 

8. ULUBIONY PRODUKT Z KOLEKCJI:

Póki co, zdecydowanie szlafrok. Znalezienie tkaniny i dzianiny frotte (szlafrok występuje w dwóch wersjach, cieńszej i grubszej) ze 100% bawełny organicznej było nie lada wyzwaniem. Nasz szlafrok ma wszystko to, co lubimy najbardziej: biało-granatowe paski, kaptur i suwak, dzięki któremu nigdy nie spada.

9. DOSTĘPNE ROZMIARY UBRANEK: Od 0 do 9 lat.

10. GŁÓWNA KOLORYSTYKA:

Nasza pierwsza kolekcja to przede wszystkim biało-granatowe paski z czerwonymi lub granatowymi ściągaczami do wyboru. Klasyka skandynawskiego designu, która się nie nudzi, nie wychodzi z mody i jest unisex. Trzymamy się z dala od archaicznego podziału „niebieski dla chłopców, różowy dla dziewczynek”.

LovisO_210417_17050

11. KIEDY POJAWI SIĘ NOWA KOLEKCJA?

Planujemy wypuszczać krótkie serie co 2-3 miesiące, zamiast dwóch dużych kolekcji w roku.

12. CZY PLANUJESZ KOLEKCJĘ DLA DOROSŁYCH?

Jest w planach również coś dla dorosłych, ale to na razie niespodzianka.

13. OPOWIEDZ W KILKU SŁOWACH O MATERIAŁACH, Z KTÓRYCH TWORZONE SĄ PROJEKTY LOVIS ORGANIC:

Materiały są dla nas priorytetem – przez wiele miesięcy szukaliśmy odpowiedniej jakości bawełny organicznej, z certyfikatami GOTS i FAIRTRADE. Pracujemy z producentami z Niemiec, Francji, Anglii i Turcji.

LovisO_210417_17014

14. PRZEDZIAŁ CENOWY: W zależności od modelu: 69 zł – 239 zł 

15. GDZIE MOŻNA KUPIĆ UBRANKA LOVIS ORGANIC online i stacjonarnie?

W naszym sklepie online: www.lovisorganic.com, a już od lipca stacjonarnie w butiku Cloudmine przy ul. Paryskiej 17 na warszawskiej Saskiej Kępie.

Poznaj markę bliżej:

STRONA WWW: (KLIK!)
INSTAGRAM: (KLIK!)
FACEBOOK: (KLIK!)


Zdjęcia: Martyna Galla / Van Dorsen Artists

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Connecting to %s