Jeżyk Baby

14039990_344209465916262_3572202359341247830_n

Tej marki nie da się nie pokochać. Każdy jeden produkt tworzony jest z pasją przez dwie, zaprzyjaźnione, młode mamy, które wkładają w nie mnóstwo miłości. W końcu chodzą w nich ich własne dzieci a komfort najbliższych jest najważniejszy! Pierwszą z rzeczy, która wpadła mi w oko to ich ciepłe, niemowlęce skarpety z pomponem z jesienno-zimowej kolekcji. Lily garderoba nie mogła się bez nich obejść! Jeśli tak jak my, zakochacie się w którymś z produktów od pierwszego wejrzenia – spieszcie się zanim to cudo zniknie – lada dzień wskakuje na stronę nowa kolekcja!

zrzut-ekranu-2017-02-24-o-17-23-32

1. NAZWA MARKI: Jeżyk Baby

2. DATA POWSTANIA: Listopad 2016

3. MIEJSCE ZAŁOŻENIA: Gdańsk

L1120174.jpg

4. KILKA SŁÓW O ZAŁOŻYCIELU:

Założycielkami marki są dwie przyjaciółki, które poznały się w liceum plastycznym. Karolina zamieniła swoją pasję projektowania i szycia w markę, gdzie od początku do końca jest odpowiedzialna za proces powstawania kolekcji. Natalia  zaś zajmuje się marketingiem i kontaktami z klientami.

L1120190.jpg

5. JAK POWSTAŁ POMYSŁ NA MARKĘ?

Po urodzeniu dzieci chciałyśmy spełnić swoje marzenie i stworzyć markę dla maluszków, zgodną z ich potrzebami. Karolina szycia nauczyła się od mamy, ta z kolei od babci. Natalia zaś podpatrywała sztuki prowadzenia firmy od swojego ojca rzeźbiarza. Tak powstała  sesja DNA złożona jako hołd  dla przekazu międzypokoleniowego i wartości rodzinnych. 

L1120164.jpg

6. SKĄD WZIĘŁA SIĘ NAZWA?

Naszym założeniem było stworzenie polskiej marki. Wybrałyśmy charakterystyczną nazwę kojarzącą się z małymi dziećmi. Logo zaprojektowała dla nas  Weronika Lipniewska, absolwentka Gdańskiego ASP. Produkty sprzedajemy głównie za granicą, a przez polskie znaki występujące w nazwie jesteśmy identyfikowane z naszą ojczyzną. Bardzo nam na tym zależało.

L1120187.jpg

7. DO KOGO JEST SKIEROWANA MARKA:

Do rodziców ceniących tradycje i jakość produktów. Ważna jest dla nas rodzina i nasze pochodzenie. Jesteśmy wielkimi fankami ubranek vintage.  Przygotowując się do kolekcji AW16/17 przekopałyśmy setki naszych rodzinnych fotografii.  Klimat rodzinnej atmosfery i starych zdjęć pomógł nam odtworzyć wspaniały fotograf  Paweł Jóźwiak, jaki i niesamowici modele (pradziadkowie wraz z wnuczką). Wiemy że w dzisiejszych czasach jest wiele sieciówek oferująch produkty dla dzieci w niskich cenach, wiemy także jest jest wiele rodziców ktorzy cenią jakość wykonania i historię która się za tym kryje. Bo czyż nie jest miło gdy wyjmujemy z szafy ręcznie dziergany kocyk, pachnący tradycją i wspomnieniami, który możemy zachować na lata i przekazać swoim wnukom?

L1120215.jpg

8. INSPIRACJE:

Inspiracją była nasza historia rodzinna, wspomienia z dzieciństwa, stare filmy i fotografie. W naszej ofercie można znaleźć  proste fasony i stonowane kolory ziemii. To przywołuje wspomienia z naszych lat dziecięcych. Projektując kolekcję unowocześniłyśmy formę ubranek, zachowując stary design. Naszym zdaniem kiedyś zwracało się dużo większą  uwagę na estetykę ubioru dzieci. Pomimo, że ich szafa nie była przeładowana, wyglądały fantastycznie! Dlatego oferujemy najwyższej jakości materiały i ręcznie robione ubranka.

L1120212.jpg

9. Ulubiony Produkt

Dziergane sweterki, skarpetki i beżowe spodenki na szelkach.

10. DOSTĘPNE ROZMIARY: 

Od rozmiaru 62 do 86. W sezonie letnim chcemy rozszerzyć nieco rozmiarówkę  na wybrane produkty.

L1120203.jpg

11. GŁÓWNA KOLORYSTYKA: 

Kolory ziemi: beże, fiolety. W sezonie letnim rozszeżamy naszą ofertę o róż, miętę i oliwkę.

12. SKĄD POCHODZĄ MATERIAŁY, Z KTÓRYCH TWORZONE SĄ PROJEKTY

Wszystkie materiały pochodzą od polskich dystrybutorów, posiadają certfikaty (GOTS, OEKO TEX STANDART 100). Podobnie jest z metkami, które zamawiamy w polskich drukarniach. Opakowania są wykonywane ręcznie przez Karolinę  ze 100% surowej bawełny.

L1120200.jpg

13. PRZEDZIAŁ CENOWY

Ceny są różne od pieluchy tetrowej za 15 zł po recznie wykonany koc za 190 zł. Każdy znajdzie coś dla siebie.

14. GDZIE MOŻNA KUPIĆ WAS W SIECI?

www.jezykbaby.com

15. CZY MOŻNA KUPIĆ WASZE PRODUKTY W SKLEPACH STACJONARNYCH? (SĄ TAKIE PLANY?)

Tak, postaramy sie niedługo opublikować na stronie naszą listę sklepów.

l1120214

Poznaj markę bliżej:

STRONA WWW: (KLIK!)
INSTAGRAM: (KLIK!)
FACEBOOK: (KLIK!)


(Zdjęcia: Maja Naskrętska; Zdjęcie okładkowe: Jeżyk Baby. Stylizacje: sukienka na szelkach, kremowe body, skarpety: Jeżyk Baby; różowe body: KappAhl; różowa bonnetka: MiniMilla)


Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Connecting to %s