W zimę, każda z nas zamienia się trochę w domatorkę, szczególnie wtedy, gdy za oknem zaczynają się mrozy, z którymi lepiej nie zadzierać. Warto wtedy pomyśleć o czymś, co umili nam chwile spędzone w 4 ścianach, o czymś co poza wizualną przyjemnością sprawdzi się również w praktyce. O czymś co będzie przyjemne, ciepłe i najlepiej, by przy okazji sprawiło, że w naszym wnętrzu pojawi się odrobina wiosennego klimatu. Poznajcie Lola y Lolo – markę bajkowych dodatków do wnętrz, której produkty spełnią wszystkie te oczekiwania. Dzięki niej zimowe chwile spędzone w domu staną się tak piękne, że nie będziemy chciały z niego wychodzić!
Z dedykacją dla małych i dużych domatorów.
2. DATA POWSTANIA: 2013
3. MIEJSCE ZAŁOŻENIA: Warszawa
4. KILKA SŁÓW O ZAŁOŻYCIELKACH: Aneta Czaplicka: pasjonatka podróży i wnętrzarstwa, jej mieszkanie było tłem to wielu sesji zdjęciowych, zaliczyło już swój debiut w telewizji! Milena Stryczyńska-Lewińska: również miłośniczka podróży, znawczyni zdrowej ale przede wszystkim smacznej kuchni.
Aneta i Milena dwie pełne energii kobiety, na co dzień także mamy, które swoją nieograniczoną wyobraźnię przeniosły na projekty pościeli i piżam dziecięcych. Uwielbiają buszować w second handach i małych butikach, poświęcą wiele czasu i energii, żeby znaleźć wyjątkowe przedmioty. Jak się pokłócą to się pogodzą, jak się nie zgadzają to się w końcu dogadają!
5. JAK POWSTAŁ POMYSŁ NA MARKĘ? Z ogromnej potrzeby stworzenia czegoś wspólnie i z powodu fascynacji pewnym kawałkiem materiału…
6. SKĄD WZIĘŁA SIĘ NAZWA? To był długi proces wymyślania nazwy, która miała oddać charakter i emocje jakie towarzyszą marce: zabawa, radość, frywolność. Świat Lola y Lolo jest fantazyjny, kolorowy, energetyczny, uzależniający… Dokładnie taki jak świat marzeń sennych.
7. DLA KOGO JEST LOLA Y LOLO? Dla mam i córek, które odnajdują w sobie choć cząstkę tego kolorowego i energetycznego świata Lola y Lolo. Dla kobiet, które doceniają wysoką jakość, dbałość o szczegóły, niepowtarzalne wzornictwo. Dla osób, które nie lubią nudy, a zarazem cenią praktyczność i wygodę.
8. CO WAS INSPIRUJE PODCZAS TWORZENIA KOLEKCJI? Inspiracje zwykle pochodzą z podróży. To może być ciekawie ubrana osoba na ulicy, fajna kawiarnia, niezwykły budynek. Obecna kolekcja była zainspirowana podróżą do Japonii, stąd dużo w niej elementów roślinnych, czerwonego koloru. W naszych szlafrokach odnajdziecie też krój kimona. W grudniu startują nowości, mocno w klimacie boho. Zobaczcie sami na zdjęciach.
9. FLAGOWY PRODUKT: Koce, ostatnio pokochaliście „zielone ptaszki” i poduchy w stylu boho.
10. JAKIE ROZMIARY MAJĄ WASZE PRODUKTY: Akcesoria do spania: koce 120x100cm oraz 100x80cm; pościele 200x140cm oraz 135x100cm; poduszki 40x40cm. Piżamy i szlafroki są dla dzieci od 3 do 10 lat, a dla kobiet w rozmiarach 36 i 38.
11. DOMINUJĄCA KOLORYSTYKA: Znajdziecie u nasz wszystkie kolory! Charakterystyczne są florystyczne akcenty.
12. SKĄD POCHODZĄ MATERIAŁY, Z KTÓRYCH TWORZONE SĄ PROJEKTY:
Zależało nam na najwyższej jakości i dbaniu o każdy detal, dlatego dużo czasu poświęcamy na selekcjonowanie odpowiednich tkanin. Część materiałów udaje się kupić w Polsce, resztę kupujemy w różych krajach europejskich. Wszystkie nasze produkty szyte są w Polsce.
13. PRZEDZIAŁ CENOWY: 39 – 239 zł
14. STRONA INTERNETOWA/SKLEP ONLINE: www.lolaylolo.com
15. CZY MOŻNA KUPIĆ WASZE PRODUKTY W SKLEPACH STACJONARNYCH?
Tak, na przykład w Little Room na warszawskim Mokotowie.