LELEKUKU!

Gdyby ktoś się przyczepił, że większość dziecięcych marek tworzona jest pod dziewczynki, oto przykład, że wcale tak nie jest. I choć Lily świetnie czuje się w swoim ramperku  w czarno-białe esy-floresy, głównym bohaterem i inspiracją jest Max – syn właścicielki. Przeczytajcie 15 pytań do Renaty, kobiety, która stworzyła LELEKUKU!


homeimage-01b

1.NAZWA MARKI: Lelekuku. To był strzał w 10! Nieustanne uśmiecham się, kiedy wymawiam tę nazwę.

2.DATA POWSTANIA: Oh! Kiedy to było! Pamiętam dobrze. Pierwszy, słoneczny dzień marca 2016.

05-Terrazzo-long-romper.jpg

3.MIEJSCE ZAŁOŻENIA: Warszawa, miasto, które skradło moje serce.

4.KILKA SŁÓW O ZAŁOŻYCIELU: Gdybyście zapytali mnie kim jestem, chyba musiałabym odpowiedzieć, że totalną hybrydą, dla której doba to za mało i nieraz zaginam czasoprzestrzeń! Żona, matka, designerka, projektantka, osobista stylistka najsłodszego chłopca na ziemi… to właśnie ja. Jedno jest pewne. Jestem absolutnie spełnioną kobietą, która jest we właściwym miejscu na świecie. Każdego dnia lubię zaskakiwać, ale przede wszystkim samą siebie.  Obca jest  mi nudna, czy zmęczenie. Moją siłą napędową jest moje życie, a w szczególności pasja i fantastyczna rodzina.

Homeimage-01.jpgimage2

5.JAK POWSTAŁ POMYSŁ NA MARKĘ? Jak każda przyszła mama (a na pewno większość) zaczęłam przygotowania do wyprawki dla mojego „brzucha”. Spędziłam godziny…na szukaniu śpiochów, bodziaków, kaftaników, rampersów. I wiecie co? Byłam załamana! Każda sieciówka oferowała dokładnie to samo. Może i ubranka były słodkie, ale bez wyrazu, o wątpliwej jakości. Miałam wrażenie, że nie ma sklepu, który zaspokoiłoby moje estetyczne inspiracje. Właśnie wtedy zakiełkowała w mojej głowie potrzeba stworzenia miejsca dla rodziców, którzy cenią sobie ponadprzeciętność i indywidualizm.

6.SKĄD WZIĘŁA SIĘ NAZWA? To zabawna historia! Razem z Michałem (moim mężem) szukaliśmy przewrotnej, krótkiej nazwy, która oddałaby charakter zaprojektowanej przeze mnie linii ubranek. Mieliśmy wiele pomysłów, ale za każdym razem, po chwili namysłu czułam, że…to jeszcze nie to. Wpadały nam do głowy nazwy i faktycznie czasami szybciej biło mi serce, jednak brakowało wolnych domen. Aż w końcu przyszło Lelekuku. Jak? Trafiliśmy na ukulele. Reszty domyślcie się sami.

12-Terrazzo-t-shirt-white.jpg

7.DO KOGO JEST SKIEROWANA MARKA: Chyba nie chciałabym definiować moich klientów. Możesz być matką, ojcem, siostrą, bratem, zakręconą ciotką, wspaniałym przyjacielem. Wierzę, że są to ludzie, którzy wybierają jakość i przykładają wagę do wyjątkowości. Tak postrzegam moje projekty i tacy ludzie je wybierają.

8.INSPIRACJE: To składowa wielu czynników. Moich obserwacji, otaczającego mnie świata, fascynacji minimalizmem i formą. Wierzę, że każdy odnajdzie w ubrankach, to co ja odnajduję w nich każdego dnia i za co uwielbiam je najbardziej.

lele.png

9.FLAGOWY PRODUKT: Podstawa garderoby każdego małego fashionisty, czyli… shapes long romper!

10.DOSTĘPNE ROZMIARY: Lelekuku stawia na maluchy! Te tycie, jeszcze na nieświadomce i małe łobuzy, którym dzień upływa na dokazywaniu i odkrywaniu świata. Mamy:
0/3m 50/56cm
3/8m 62/68cm
8/12m 74/80cm

04-lelekuku-long-romper

11.GŁÓWNA KOLORYSTYKA: Minimalizm, czyli czerń i biel

12.SKĄD POCHODZĄ MATERIAŁY, Z KTÓRYCH TWORZONE SĄ PROJEKTY: Wszystkie materiały pochodzą z Polski. Lelekuku to ubrania uszyte w Polsce – ze 100% przyjaznej dzieciom dzianiny z atestami i certyfikatami. Firma, z którą współpracujemy działa na naszym rynku przeszło 25 lat. Dla nas to gwarant jakości, doceniany również w wielu krajach Europy.

Homeimage-01d.jpgimage6.JPG

13.PRZEDZIAŁ CENOWY: 50 – 120 zł

image4

14.STRONA INTERNETOWA/SKLEP ONLINE: www.lelekuku.com

15.SKLEP STACJONARNY: 
W chwili obecnej działamy jedynie on-line. Jednak coraz częściej myślimy o sklepie stacjonarny. Myślę, że to kolejny, milowy krok, który zapiszemy w historii Lelekuku.

Lelekuku-Team.jpg


Bądź na bieżąco z LELEKUKU:

STRONA INTERNETOWA: KLIK!
INSTAGRAM: KLIK!
FACEBOOK: KLIK!


(Zdjęcia: materiały prasowe)

 


Skomentuj

